تصویر بهترین گاتر و کانال های بازار چه ویژگی هایی دارند؟
راهنمای خرید

بهترین گاتر و کانال های بازار چه ویژگی هایی دارند؟

گاتر و کانال آبراه هایی هستند که از متریال های مختلفی همچون پلاستیک، چدن، استیل و… ساخته می شوند و برای جمع آوری آب کف زمین در محیط هایی همچون پارکینگ، بزرگراه ها، فرودگاه ها، موتورخانه، سوله ها، کارخانجات و… استفاده می شود. اما هر یک از این محصولات انواع مربوط به خود را داراست. در این مقاله از سایت امین بازار ویژگی های گاتر و کانال مناسب را مطرح خواهیم کرد. با ما همراه باشید!

معرفی کانال و گاتر

همانطور که می دانید کانال ها در واقع محفظه هایی برای عبور آب هستند و معمولا از جنس پلاستیک ساخته می شوند و فضاهای با ابعاد بزرگتری را پوشش می دهند. گاترها نیز از جنس پلاستیک، استیل و چدن ساخته می شوند و همچون یک پوشش درب بر روی کانال قرار گرفته و به آن چفت می شوند.
این کانال ها در واقع نوعی  هستند که از آنها برای جمع آوری آب موجود در کف زمین در مکان های مختلف استفاده می شود. نکته جالب توجه درخصوص کانال و گاتر این است که از هریک به تنهایی هم می توان استفاده کرد و امکان خرید جدا جدای آنها در فروشگاه امین بازار وجود دارد.
گاتر و کانال همچون هر محصول دیگری در بازار یک سری ویژگی و خصوصیات دارند که بر روی کارایی آنها تاثیر می گذارد. در ادامه خصوصیات بهترین کانال و گاتر را معرفی خواهیم کرد. اما پیش از آن کاربرد این ابزار را به اختصار بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید!

کاربرد کانال و گاتر

پیش از پرداختن به ویژگی های گاتر و کانال مناسب کاربرد این ابزار را توضیح می دهیم. از گاترها برای جمع آوری آب در کف پارکینگ و رمپ ورودی ساختمان، موتورخانه، دور استخر، سونا، جکوزی، بام، تراس، روف گاردن، فضاهای تاسیساتی و صنعتی، کارخانجات، آشپزخانه های صنعتی، سرویس بهداشتی و … استفاده می شود.
از دلایل استفاده از کانال این است که به کمک این کفشورهای طولی می توان آب را با سرعت و راحتی بیشتری به سمت فاضلاب هدایت کرد. در واقع با وجود این نوع کفشور طولی، دیگر نیازی به کفشورهای نقطه ای نیست و در نتیجه کف محل مورد نظر را می توان به راحتی شیب بندی کرد و از ایجاد خط آب بر روی سرامیک کف نیز جلوگیری نمود. استفاده از این ابزار همچنین به افزایش زیبایی و جلوه ظاهری محیط کمک خواهد کرد.
بهترین گاترها و کانال های بازار را می توانید با قیمت بسیار مقرون به صرفه از فروشگاه اینترنتی امین بازار تهیه کنید. دقت کنید که امکان خرید جداگانه هر یک از این وسایل در این فروشگاه موجود است.

خرید کانال و گاتر

 

ویژگی های گاتر و کانال مناسب

گاتر و کانال ویژگی های منحصربفرد خود را دارند که دانستن این ویژگی ها کمک می کند پیش از خرید انتخاب درستی داشته باشید! بنابراین در این بخش از مقاله ویژگی های گاتر و کانال مناسب را طرح خواهیم کرد و شما را در انتخاب و خرید درست و مقرون به صرفه یاری خواهیم داد. با ما همراه باشید!

1- خواص سیالاتی

این محصولات به طور دائمی با آب یا دیگر سیالات در تماس هستند و بنابراین ویژگی های سیالاتی و هیدرولیکی آنها بسیار مهم است. حالت ایده ال برای این محصولات این است که سطح داخلی آنها صاف، صیقلی و آبگریز باشد تا حرکت سیال در درون آنها به راحتی انجام پذیرد. از دیگر ویژگی های گاتر و کانال استاندارد این است که گوشه های داخلی آنها کاملا گرد باشد تا ذرات علق به راحتی ته نشین شوند و اجسام به گوشه های تیز آنها گیر نکنند.

2- خواص شیمیایی

بهترین گاتر و کانال آن است که در برابر اسیدها، قلیاها، نمک ها، حلال ها، سوخت ها و چربی ها و… از مقاومت بالایی برخوردار باشد تا با حل شدن مواد مختلف در سال مورد نظر، خواص شیمیایی آنها تغییر نکند!

3- استحکام بالای متریال

از آنجا که این محصولات را در بستر و فشارهای ناشی از بارگذاری دفن می کنند، بایستی از استحکام بالایی برخوردار باشند. بهترین نوع گاتر آن است که در برابر خمش، پیچش و فشارهای عمودی مستحکم باشد و ضریب اطمینان بالایی را فراهم نماید.

4- قابلیت نصب آسان

از دیگر ویژگی های گاتر و کانال مناسب دارا بودن قابلیت نصب آسان است. برخورداری از چنین مزیتی، زمان و هزینه نصب را بسیار کاهش می دهد. لازمه دارا بودن این ویژگی این است که طراحی مدولار و چندپارچه داشته باشند و از ویژگی هایی همچون ا تصال کشویی، قابلیت اتصال از جوانب، داشتن خروجی لوله در طرفین و کف، داشتن ته بند و… برخوردار باشد. چنین گاتر و کانال هایی را می توان با حداقل امکانات و وسایل جانبی مونتاژ و سرهم کرد!

5- داشتن استقرار مناسب

استقرار به این معنا است که گاتر به خوبی در ملات و مصالح مورد نظر دفن شده و بدون حرکت خاصی، به خوبی تثبیت شود. این موضوع باعث می شود که از شکستگی و تخریب جلوگیری شود. به این منظور در اطراف گاتر زائده و قسمت هایی را قرار می دهند تا مانع از حرکات اضافی گاتر شود. این موضوع به فیکس و ثابت ماندن آن کمک می کند. درپوش نیز بایستی محکم به گاتر وصل شود تا در هنگام عبور دچار لرزش و ارتعاش نشود.
چنانچه در مورد کانال ها و گاترها سوالی دارید و به دنبال گزینه مناسب برای مورد خود می گردید، حتما با ما در امین بازار تماس بکیرید تا شما را در این مورد راهنمایی کنیم.

خرید بهترین انواع گاتر و کانال از فروشگاه اینترنتی امین بازار

امین بازار با اسالها سابقه در زمینه تولید و پخش انواع تجهیزات ساختمانی، بهترین انواع گاتر و کانال را با مقرون به صرفه ترین قیمت و بیشترین کیفیت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. با دانستن ویژگی های گاتر و کانال مناسب می توانید جهت خرید صحیح و مقرون به صرفه اقدام کنید. دقت کنید که شما می توانید کانال ها و گاترهای مختلف را در ابعاد متنوع و دلخواه در امین بازار سفارش دهید و آنها را با قیمت مناسب خریداری نمایید. امکان خرید هر یک از این گزینه ها به تنهایی نیز در سایت امین بازار موجود است.
نتیجه گیری
گاترها و کانال ها بهترین ابزار برای هدایت و برون ریزی آب کف مناطق بزرگی همچون پارکینگ و بزرگراه به درون چاه فاضلاب است که هر یک به تنهایی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. در این مقاله از سایت امین بازار سعی کردیم همه چیز را در خصوص این ابزار مطرح کرده و نیز ویژگی های گاتر و کانال مناسب را برشمریم. جهت سفارش گاتر و کانال با مناسب ترین قیمت با ما در تماس باشید!